fbpx

Każdy serwis blacharsko – lakierniczy zmaga się z notorycznymi korektami ubezpieczycieli stawki RBG fakturowanej w naprawach powypadkowych. Jak skutecznie obronić swoją stawkę za roboczogodzinę w sądzie? Jest to możliwe?

[btn-cta]

Po pierwsze – wartość stawki RBG

Wylicz stawkę roboczogodziny, która stanowić będzie poziom kosztów powiększony o marżę, dla 1 godziny pracy Twojego serwisu. Nie da się skutecznie bronić swojej stawki roboczogodziny bez  wyliczenia jej wartości. Tylko wtedy serwis jest w stanie uzasadnić wysokość stawki takimi wskaźnikami jak:

  • poziom technologiczny,
  • kwalifikacje pracowników,
  • jakość używanych materiałów,
  • poziom obsługi.

Czy uważasz, że twoja stawka roboczogodziny jest zbyt niska?

Zwiększ poziom technologiczny swojego serwisu poprzez szkolenia oraz certyfikację potwierdzającą wysoką jakość oferowanych usług. Certyfikaty jakie oferuje rynek (np. Dekra, TUV) pozwalają na uzyskanie informacji o optymalizacji pracy serwisu, celem osiągnięcia maksymalnej efektywności. Na końcu audytu serwis otrzymuje certyfikat potwierdzający spełnienie najwyższych norm obsługi szkód powypadkowych. To natomiast stanowi podstawę podwyższenia stawki dotychczas fakturowanej roboczogodziny oraz uzyskanie argumentu, dzięki któremu ewentualne porównania jego serwisu do innych powinny odbywać się w obszarze wyłącznie serwisów posiadających certyfikację.

Stawka RBG roboczogodziny

Jak uzyskać od ubezpieczyciela stawkę RBG jaką stosujesz w swoim serwisie?

Polityka równoważenia kosztów w towarzystwach ubezpieczeń powoduje, że płatnik odszkodowania jest w postępowaniu likwidacyjnym jednocześnie decydentem jego wysokości. Nie zgadzamy się no to! To faktura serwisu określa rzeczywistą wartość szkody i takiej kwoty bronimy dla naszych Klientów.

Jak pomagamy? Stawka roboczogodziny

Odpowiednią argumentacją opartą na latach doświadczeń w sporach z ubezpieczycielami, znajomością orzeczniczą w poszczególnych sądach w kraju oraz odpowiednim materiałem dowodowym, który przygotowujemy dla Klienta. Prawidłowa dokumentacja szkodowa to bowiem klucz w walce z ubezpieczycielem.

Ubezpieczyciel sam wskazuje nam sposób odwołania się od decyzji na końcu każdej wydanej przez siebie dokumentu. Nie zgadzasz się? – Pozwij mnie.

kontakt

Postępowanie sądowe to jedyne skuteczne narzędzie w odzyskaniu należnego świadczenia z tytułu wykonanej naprawy. Powierz swoją sprawę profesjonalistom! W ostatnich miesiącach zakończyliśmy z sukcesem ponad 300 spraw naszych Klientów na prawie 1 milion złotych uzyskanego odszkodowania! 87% z tych spraw zakończyło się w okresie średnio 4 miesięcy od dnia złożenia pozwu.