Kolejna duża kampania naprawcza – tym razem do serwisów naprawczych powinni zgłosić się właściciele Opla. W Polce obecnie zarejestrowanych jest blisko 13 tys. samochodów tej marki. Czy każdy samochód jest wadliwy?
Wada wykryta w insigni
Usterka została wykryta w modelu insignia. Producent informuje, że wada może być niebezpieczna podczas kolizji samochodu, wówczas może dojść do pęknięcia łącznika tylnej osi pod powłoką ochronną. Taki rozwój wydarzeń może skutkować utraceniem kontroli nad pojazdem, co jest dużym zagrożeniem dla kierującego pojazdem jak i innych uczestników ruchu drogowego.
Według szacunków, w naszym kraju kampania naprawcza obejmie prawie 13 tys. samochodów, a dokładnie 12 808 aut. Właściciele pojazdów marki Opel zostaną wezwani drogą pocztową do stawienia się w ASO Opla, gdzie serwisanci sprawdzą stan łączników w samochodzie, a w razie konieczności zostaną wymienią je na nowe.
Kampanie naprawcze popularnych marek samochodów
W niedalekiej przeszłości do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zostały zgłoszone inne, duże kampanie naprawcze. Tylko w kwietniu do serwisów naprawczych wezwano właścicieli samochodów marek:
- Peugeot,
- Citroen,
- Mazda,
- Kia,
- Nissan,
- BMW,
- oraz Opel
– kontroli zostały poddane akumulatory zamontowane w pojazdach.
więcej informacji na stronie MOTO Bankier
UOKiK otrzymał zgłoszenie o kampanii naprawczej u kolejnego producenta pojazdów. Dokonane zgłoszenie przez producenta marki Opel jest wyrazem świadomości i dbałości o dobro Klienta oraz bezpieczeństwo ruchu drogowego. Jednocześnie pozwala także zapobiec ewentualnym roszczeniom Klientów przeciwko Dealerom.